Thursday, December 17, 2009

KEM BINA SEMANGAT BELIA JIM JOHOR

Kelab Belia JIM Johor (KBJ J) telah mengadakan program Keindahan Bersama Mu (KBM Belia 1/2009) pada 4~5 April yang lalu di Tiram Indah Village, Ulu Tiram Johor. Program kali ini telah disertai seramai 44 orang peserta (10 lelaki & 34 wanita). Agensi yang ramai menghantar peserta kali ini ialah dari Iman ELC, Metro Parking dan Mahad Johor.





Peserta & fasi lelaki.


Peserta & fasi wanita.

Kumpulan Ku Ucapan Jazakallahu khairan kathira kepada barisan pengendali serta fasi yang telah menyumbang tenaga menjayakan KBM kali ini antaranya – Pak Anjang - KMKY & MAM1Pak Long – ABJZ, Bersama Menuju Kejayaan & Inteam Ayah Yob – Palestin. Kutipan sumbangan sebanyak RM77. Achid, Muzammil, Dr Zamil, Razi, Roslan, Azan, Pak Imam, Kpt Farid, Anie, Fifi, Kak Noi, Ela, Liza, Adda, Faizah & Nurul. Dan juga Jazakallahu khairan kathira yang telah sudi menghulurkan sumbangan material.

buat pertama kalinya dalam hidup ku aku mendirikan solat berjemaah, yang hanya berkapetkan tanah dan berbumbungkan langit...aku berdiri dalam saf pertama kiri sekali bertudung biru.

sebahagian permainan yang disediakn, walopun agak pelik tapi ada maksud yang tersembunyi...bayangkan mulut kami diplaster dan tangan mesti dibelakang...hehe..klakar pon ada...kami disuruh berinteraksi sesama sendiri dlam keadaan bisu....

No comments: